Verzenden

Grote artikelen (Boxsprings & Loungesets) 
Alle grote artikelen van Boxspring-Warenhuis (Boxsprings, Loungesets etc.) worden bezorgd door heel Nederland en België, behalve op de Waddeneilanden. Boxspring-Warenhuis is gespecialiseerd in het bezorgen van grote goederen, je bestelling is dus in goede handen! 

Onze textiel producten die voor 12.00 worden besteld, worden de volgende dag door heel Benelux geleverd.

Rechtsboven op de productpagina kun je zien of het product op voorraad ligt of in productie is. Als het product op voorraad ligt nemen wij binnen 1 tot 2 werkdagen (na order bevestiging) contact met je op om een aflever afspraak in te plannen. Afhankelijk van de beschikbare routes en je woonplaats wordt het product binnen 1 tot 14 werkdagen geleverd. 

Mocht het product nog in productie zijn bedraagt de levertijd doorgaans 2 tot 4 weken. In dit geval nemen wij circa. 7 dagen voor levering contact met je op om een afspraak in te plannen.

Wil je meer weten over je bestelling neem contact met ons op via de Klantenservice pagina.

Mocht je het product op een later moment willen ontvangen omdat je bijvoorbeeld nog moet verhuizen of je je kamer aan het verbouwen bent, is dit geen probleem. Dit kun je bij onze klantenservice melden na het plaatsen van je bestelling. Deze service is uiteraard geheel kosteloos en er worden geen opslagkosten in rekening gebracht. 

Kleine artikelen
Alle artikelen die binnen de standaard pakketformaten van DPD/PostNL passen worden binnen 1 werkdag verzonden. U ontvangt uiteraard een e-mail met de Track&Trace informatie.

30 nachten proefslapen
Bij Boxspring-Warenhuis garanderen wij een goede nachtrust. Je kunt dus onze boxsprings 30 nachten uitproberen. Bevalt de boxspring niet? Neem dan contact op met onze klantenservice om gebruik te maken van onze omruilgarantie. Voor meer informatie zie pagina 30 nachten proefslapen.

Montage + Tilservice
Je bestelling wordt standaard tot achter de eerste deur bezorgd. Wil je je bestelling toch graag naar boven laten tillen en monteren? Dan kies je voor montage tijdens het bestellen. Voor vlakke 2-persoons boxsprings betaal je een meerprijs van €50, vlakke 1-persoons boxsprings €35 en voor elektrische boxsprings €75 en voor een lounge set een meerprijs van €50.

Op verzoek kunnen wij de verpakkingen mee terug nemen, let op zonder verpakkingsmateriaal vervallen uw garantie voorwaarden. Voor meer informatie zie pagina garantie.

Let op: meet ruimte waar uw bestelde artikel doorheen moet goed op, wanneer wij komen leveren/monteren en deze niet door de ruimte past, leveren we het product achter de 1e deur. Indien deze mee retour moet worden er retourskosten in rekening gebracht. Deze bedragen €50.

Afspraak voorstel + Belletje van de chauffeur
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je zo snel mogelijk een e-mail met een afspraak voorstel. Na het bevestigen van de afspraak voorstel wordt de levering bevestigd. Ook wordt je 30 tot 60 minuten voor levering gebeld door de chauffeur. 

Mocht er niemand thuis zijn op het moment van bezorging zijn wij genoodzaakt om de leveringskosten opnieuw in rekening te brengen. Wij nemen in dit geval contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen.

Schade bij levering
Al onze producten worden zowel bij in- als uitslag gecontroleerd op schade en defecten. Hiermee beperken wij de kans op schade aan je producten. Constateer je toch schade? Laat het dan direct aan de monteurs weten. Nadat je voor goed ontvangst hebt getekend kunnen wij de schade niet meer dekken. Op alle producten bieden wij 2 jaar fabrieksgarantie.

Oude meubels
Wij nemen oude bedden, boxsprings, matrassen of tuinmeubels niet mee.

Retourneren

U kunt producten uitsluitend binnen de bedenktermijn van 30 dagen en in de originele verpakking (zo ver mogelijk) retourneren. Hiernaast is het belangrijk dat er geen vlekken of schade aanwezig is. Neem contact op met onze klantenservice om een retourafspraak in te dienen.

Stuur een e-mail naar [email protected]

Deze informatie hebben we nodig om een retour in behandeling te kunnen nemen:
Ordernummer
Productnaam
Klant- en adresgegevens
Afleverdatum
Reden van retour

Zodra we de retouraanvraag op de juiste manier ontvangen, nemen wij binnen 5 werkdagen
contact op voor een retourafspraak. Wij nemen het product alleen retour als deze voldoet aan onderstaande eisen:

Dit betekent dat de producten:

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • in originele staat zijn
  • verpakt achter de 1e deur
  • het product en/of de producten schoon zijn
  • retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden
  • producten zoals hoofdkussens en dekbedden dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen te zijn.
  • een kopie van de factuur meesturen



Let op: als het product al is gemonteerd, dan op de dag van de retourafspraak gedemonteerd moet worden, komen hier extra kosten bij.

Afhankelijk van de aanvraag zijn er kosten verbonden aan retourneren:
Retourkosten vlakke 2-persoons boxspring achter de 1e deur €50
Retourkosten vlakke 1-persoons boxspring achter de 1e deur €35

Retour en demontage kosten vlakke 2-persoons boxspring achter de 1e deur €75
Retour en demontage kosten vlakke 1-persoons boxspring achter de 1e deur €55


Retourkosten elektrische 2-persoons boxspring achter de 1e deur €50
Retour en demontage kosten elektrische 2-persoons boxspring €100

Retourkosten loungeset €50

Retourkosten matrassen € 35 ex. BTW

Toeslag retouren België € 25 ex. BTW

Retourkosten textiel €5,95

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »