Klantenservice
-
Hoe kan ik bestellen?
Kies een van onze prachtige boxsprings op onze website. Kies de juiste opties (maat en eventueel kleur en topdekmatras) en voeg je boxspring toe aan je winkelwagen. Volg alle stappen en vul je gegevens in. Hierna kun je betalen of betalen bij levering. Als je je bestelling geplaatst hebt is het nog eventjes wachten en dan kun je genieten van je gloednieuwe boxspring en goede nachtrust!
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wanneer je jouw bestelling achteraf wilt wijzigen dien je dit zo spoedig mogelijk na het plaatsen van de bestelling te melden. Als gevolg van de wijziging kan het zijn dat de verwachte levertijd wijzigt.
Bij maatwerk boxsprings kan het zijn de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een aangepast hoofdbord of één van onze maatwerk boxsprings / unieke kleuren en stoffen.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor levering kun je de bestelling annuleren of herroepen door een mail te sturen naar [email protected] Vermeld duidelijk de volgende gegevens in je bericht:
ordernummer;
naam;
adresgegevens;
reden van annulering (niet verplicht);Algemene boxspring annuleren: Bij het annuleren van een reguliere boxspring krijg je uiteraard je gehele aankoopbedrag retour. Annuleer je je bestelling op de dag van levering of nadat er een afspraak is gemaakt bedragen de annuleringskosten €135.
Maatwerk annuleren: Wanneer je een bestelling van een maatwerk boxspring annuleert ben je annuleringskosten verschuldigd. Wanneer wij jou nog niet hebben geïnformeerd dat de levering kan plaatsvinden, bedragen de annuleringskosten 50% van de koopsom. Indien wij jou al wel geïnformeerd hebben dat de levering kan plaatsvinden bedragen de annuleringskosten 75% van de aankoopsom.
-
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Wijziging van het bezorgadres is in overleg met ons, of onze vervoerder, mogelijk. Dit kan er wel toe leiden dat wij een nieuwe leverdag met je moeten afspreken. De reden hiervan is dat de leveringen per postcodegebied ingepland worden, waardoor we de planning moeten wijzigen als het bezorgadres wijzigt.
Om het afleveradres te wijzigen kun je het best mailen naar [email protected] Heeft onze vervoerder al contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen kun je direct bij onze vervoerder je adres wijzigen.
-
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Wij leveren alle boxsprings GRATIS in Nederland & België (m.u.v. de Waddeneilanden). Tevens bieden wij tijdelijk ook nog eens gratis montage aan!
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden online?
Op Boxspring-Warenhuis.nl kun je veilig en gemakkelijk betalen. Vandaar dat we gebruik maken van een "secure server" waar je betalingsgegevens gecodeerd worden verstuurd. Dit betekent dat de betalingsgegevens die je doorgeeft om de betaling te verrichten, volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden.
iDEAL
Bij Boxspring-Warenhuis.nl kun je gemakkelijk via iDEAL betalen. iDEAL is een betaalmethode waarmee je je online aankopen snel en veilig kunt afrekenen via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. SwissSense.nl ontvangt van jouw bank bericht dat de bestelling is betaald.
Met iDEAL kun je betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.PayPal
PayPal is 's werelds veiligste betaalmiddel, eenvoudig betalen via SwissSense.nl met je PayPal account. Wanneer je een artikel online hebt gekocht en het niet overeenkomt met de omschrijving op de website van de aanbieder, dan vergoedt PayPal aankoopbescherming het volledige bedrag (inclusief verzendkosten). PayPal aankoopbescherming dekt al jouw online aankopen wanneer je gebruik maakt van PayPal.Creditcard
Betaal gemakkelijk en veilig online met je Mastercard Creditcard of met uw Visa Creditcard in onze beveiligde betaalomgeving. Het is niet mogelijk om bij levering met je Creditcard te betalen.Betalen bij levering
Bij levering kun je zowel pinnen als contant betalen. Kies hiervoor tijdens het afrekenproces voor "betalen bij levering" of "betalen op factuur".
Achteraf betalen of in termijnen betalen
Wil je achteraf betalen of in termijnen betalen? Neem dan contact op met [email protected] en vermeldt het volgende:
Naam;
Postcode;
Geboortedatum;
Gewenst aantal termijnen (maximaal 4);
Het kan zijn dat onze Finance afdeling nog aanvullende vragen heeft voor het controle proces. Let op: Bij achteraf betalen of in termijnen betalen dient er altijd een voorschot betaald te worden voordat de levering plaats kan vinden.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden in de showroom?
In onze showroom kun je pinnen of contant betalen. Uiteraard is het ook mogelijk om, na het proefliggen, je nieuwe boxspring online te bestellen en gebruik te maken van de online betaalmogelijkheden.
-
Hoe werkt betalen bij levering?
Voor betalen bij levering kies je tijdens het afrekenproces voor "betalen op factuur" of "betalen bij levering". Let op: je bestelling is hierna definitief en wordt direct verwerkt.
Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden betaald. De bezorgservice is verplicht de producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag bij de levering. Heb je bij de levering een klacht over (een deel van) de bestelling? Dan dien je naar evenredigheid een aangepast bedrag te betalen bij de levering. Het restantbedrag betaal je pas op het moment dat wij het probleem hebben opgelost.
Uit veiligheidsoverwegingen vragen wij per pin te betalen. In de meeste gevallen kun je ook contant betalen bij de bezorgers. Indien dit niet het geval is, informeren wij jou tijdig hierover. Het kan zijn dat de bank een limiet hanteert voor het bedrag at je per dag met jouw pinpas kunt betalen. Deze limiet is afhankelijk van de bank waarbij je klant bent en kan per klant verschillen. Neem hierover contact op met jouw bank. In de meeste gevallen is het mogelijk om de limiet eenmalig aa te laten passen. Bij de meeste banken kun je dit tegenwoordig ook zelf online regelen.
-
Wat is de levertijd van mijn nieuwe boxspring?
Wij begrijpen dat je niet kunt wachten tot je nieuwe boxspring wordt bezorgd. De meeste modellen leveren wij binnen 1-5 werkdagen omdat je direct bij de bron besteld. Wij zijn ruim voorraadhoudend en kunnen daarom zo snel leveren.
In enkele gevallen is de levertijd wat langer bijvoorbeeld; tijdens drukke momenten of feestdagen, als je boxspring onverhoopt toch niet op voorraad ligt. In alle gevallen van een vertraging neemt onze klantenservice contact met je op.
Maatwerk boxsprings worden op maat geproduceerd. De productietijd hiervan is 1-3 weken waarna we 1 week nodig hebben voor de levering. De levertijd van je nieuwe, op maat gemaakte, boxspring is dus maximaal 3-4 weken.
-
Wat is de status van mijn bestelling?
We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te laten genieten vaneen goede nachtrust. Tot het zover is, houden we je per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling.
Hoewel we met de grootste zorg een indicatie geven voor de levertijd van jouw bestelling, kan het gebeuren dat de uiteindelijke bezorgdag toch anders is dan we vooraf hadden ingeschat. In dit geval proberen we je altijd zo snel mogelijk te informeren.
Heb je in de tussentijd toch nog een vraag over je bestelling? Mail ons dan via [email protected]
-
Hoe werkt de bezorging en montage?
Wij leveren en monteren GRATIS in heel Nederland en België m.u.v. de Waddeneilanden.
Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen. Boxspring Warenhuis is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen dan wel niet gemonteerd kunnen worden op de plaats die je in gedachte hebt.
Onze bezorgdienst begint 's morgens om 7.00 uur met het leveren van producten bij de eerste klant van die dag. Zodra onze professionele en ervaren bezorgers met jouw boxspring zijn gearriveerd, duurt het monteren hiervan ongeveer één uur. Al onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen te voorkomen. Onze bezorgers pakken alles zorgvuldig uit op de plaats waar de bestelling geplaatst en gemonteerd moet worden. Het verpakkingsmateriaal nemen zij voor je mee retour.
Oude matrassen of bedden worden niet standaard mee retour genomen. Vraag hiervoor een offerte aan via [email protected] Vermeld hierbij zo duidelijk mogelijk wat er retour genomen moet worden en voeg hier eventueel foto's aan toe.
-
Hoe wordt de bezorgafspraak gemaakt?
Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen in ons centrale magazijn, nemen wij contact op voor het maken van een leverafspraak. Indien je een boxspring uit voorraad besteld nemen wij binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact met je op. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit dat we jou thuis aantreffen om de goederen in ontvangst te nemen.
Uiterlijk op de werkdag voor de gemaakte leverafspraak ontvang je van ons een tijdsindicatie van de levering per e-mail en/of per sms. Indien wij niet beschikken over jouw e-mailadres en mobiele telefoonnummer, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Indien je na het maken van een leverafspraak verhinderd bent op de afgesproken dag, dien je dit ten laatste twee werkdagen voordat de afspraak plaatsvindt te melden aan onze klantenservice via [email protected] Bij niet tijdige annulering van de afspraak of het niet thuis treffen op de dag van aflevering, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor €130 kosten in rekening te brengen.
-
Wordt mijn oude matras en/of bed meegenomen?
Het retour nemen van matrassen en bedden is een service die wij aanbieden om het je nog makkelijker te maken. Om de matrassen milieuvriendelijk te kunnen recyclen vragen wij een bijdrage voor het retour nemen. De bijdrage is afhankelijk van de materialen en grootte van de artikelen. Vraag hiervoor een offerte aan per e-mail en omschrijf duidelijk wat er meegenomen moet worden en voeg hier eventueel foto's aan toe.
-
Kan ik mijn boxspring in de toekomst laten bezorgen?
Veel van onze klanten zitten midden in een verbouwing of moeten om andere redenen nog even wachten voordat hun nieuwe boxspring geleverd kan worden. Dat is bij Boxspring-Warenhuis dan ook geen enkel probleem.
Wil je zeker zijn van de huidige prijzen en/of acties raden wij je aan om je bestelling direct te plaatsen. Hierna kun je met onze klantenservice een datum prikken voor levering.
-
Showroom
Wij hebben speciaal voor u een showroom samengesteld op ons hoofdkantoor, wilt u een boxspring uitproberen of bekijken in het echt?
Maak dan een afspraak middels de volgende link: https://calendly.com/boxspringwarenhuis?month=2022-07&date=2022-07-01
-
Garantie
Wij bieden 3 jaar fabrieksgarantie op onze boxsprings, de garantie geldt op veer -en framebreuk. Externe schade valt niet onder garantie.
-
Retourneren
Retourneren kan volledig kosteloos binnen het zichttermijn van 14 dagen en 30 nachten proefslapen.
Wenst u uw bestelling te retourneren? Neem dan contact op via [email protected] met vermelding van uw bestelnummer.
-
Proefslapen
Wij kunnen ons voorstellen dat u de boxspring graag even wilt uitproberen voor een aantal nachten, hierom bieden wij 30 nachten proefslapen, mocht de boxspring u niet bevallen?
Dan mag u dit volledig kosteloos retour laten afhalen.
-
Wat gebeurt er met mijn geretourneerde boxsprings/matrassen?
Gebruikte matrassen worden nooit opnieuw verkocht, desalniettemin krijgen ze wel een tweede leven. Ze worden gedoneerd aan mensen voor wie het niet vanzelfsprekend is om op een goed matras te slapen en die onze hulp goed kunnen gebruiken.
Indien het artikel niet herbruikbaar is wordt dit op een verantwoord manier gerecycled.