Garantie

Alle producten die verkocht worden bij Boxpspring Warenhuis zijn producten van goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij doen er dan ook alles aan om de kwaliteit van de producten te waarborgen. Klantenservice is onze drijfveer, daarom willen we garant staan voor een tevreden klant en snelle levering.

1. Toepasselijkheid Garantievoorwaarden

1.1 Indien er sprake is van een fabricagefout herstellen wij het daaruit voortvloeiende defect volgens deze garantievoorwaarden.

1.2 Deze garantievoorwaarden zijn een aanvulling op de garantievoorwaarden geldend volgens de voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW).

1.3 Bij constatering van een fabricagefout, graag direct contact opnemen met [email protected], gelieve in de mail een foto, omschrijving klacht, ordernummer, artikelnaam en aankoopdatum te vermelden.

1.4 Boxspring Warenhuis is niet verantwoordelijk voor de schade die is ontstaan na tekenen voor goed onvangst, deze vallen niet onder de garantie voorwaarden. 

2. Uitsluiting van garantie

Uitgesloten van garantie zijn:

  • zichtbare schaden na tekenen voor goedontvangst
  • een afwijking tot 2% in de lengte- en breedtemaat van de originele maatvoering.
  • de normale slijtage van 20% van de vorm en ondersteuning van de (top)matras bij normaal gebruik
  • een plaatselijk hoogteverlies (contourvorming) van 2 tot 3 cm, dit is bij normaal gebruik van matrassen een acceptabel verschijnsel
  • schades die onstaan zijn door de koper of externe montage bedrijven buiten boxspring-warenhuis om

3. Ingangsdatum garantie

Direct na leveringsdag

4. Garantie op boxsprings, (top)matrassen en motoren

Alle producten 2 jaar fabrieksgarantie

De garantie op (top)matrassen zijn 6 maanden

5. Onderhoudsadvies

Voor een optimaal slaapgenot dien je je te houden aan het volgende onderhoudsadvies:

  • je dient het matras 1 keer per 2 weken te luchten en/of te ventileren;
  • 1 keer per maand de (top)matrassen keren
  • voor optimale bescherming van het matras is het noodzakelijk een goede antislip of matrasbeschermer, molton en hoeslaken te gebruiken.

6. Garantie na reparatie

Wanneer een onderdeel wordt gerepareerd of vervangen binnen de garantieperiode, dan geldt voor dit onderdeel de nog resterende garantieperiode van het complete product. Dit geldt eveneens wanneer het complete product vervangen is.

7. Na de garantietermijn

Na garantietermijn kunnen wij de onderdelen vervangen voor standaard tarief

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »